FAQ
-
Поверненя та обмін
Ми керуємося Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», можемо відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
При отриманні товару покупець зобов"язаний перевірити якість товару що йому постачається та засвідчити своїм підписом у відповідному прихідному документі.
А також за детальною інформацією покупець може звернутись за контактним телефоном вказаним на сайті, або написати повідомлення на сайті в розділі "Зворотній зв"язок"
-
Якість товару та термін придатності
Гарантійний термін товару, умови зберігання та його детальний склад - вказані на упаковці кожного товару (етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару.
Також на вимогу покупця ми надаємо усі сертифікати якості на товар (можемо надавати з товаром якщо покупець це уточнив під час замовлення товару або на вимогу скинути на електронну пошту покупця при зверненні у розділі "Зворотній зв’язок" або за контактами вказаними на сайті
Також деталі про товар можна дізнатись у розділі характеристики товару.
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю (якщо це квартира).
Для роздрібних торгових точок доставка здійснюється в беспосереднє місце призначення.